marți, 8 martie 2011

Imi amintesc ca iubeeesc ca te vad razand...

Uhm.. n-am mai postat de ceva vreme...iar acum mi se pare putin ciudat..sa mi expun din nou imaginatia..insa..o sa incerc..

"..Era o noapte tarzie,o fiinta neajutorata,perna,iepurasul si el(acum..fiind prezent doar in mintea si in sufletul ei..)..azi il dorea mai mult decat ieri,azi nu se regasea in nimic ce facea,azi traia doar prin amintiri...Desi trecuse ceva timp de cand nu mai vorbisera .. ea inca se gandeste la el..si isi doreste sa poata sa i vorbeasca.. si sa il mai stranga o data in brate..si sa poata sa i spuna : Te iubeeeesc..mereu am facut-o ! esti ratiunea mea:o3..imi pare rau pt tot.. am fost naiva..nu stiam ce sa fac.. tineam prea mult la tine..si imi era frica sa nu te pierd! si totusi..te am pierdut !...
..insa el nu ar fi ascultat-o.. probabil deja trecuse peste.. desi multe lucruri ramasesera neclarificate intre ei.. trecand peste .. ea isi spune zilnic "astazi nu esti al meu..:-< oare maine vei fi?.."

2 comentarii: